Receptionist på 50% sökes till kund!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Receptionist, telefonist
Publicerad: 2019-01-11
Sista ansökningsdag: 2019-01-25

Tycker du om att vara spindeln i nätet? Älskar du att träffa nya människor och drivs du av att försöka ge den bästa servicen? Då kan du vara den vi söker! Om vår kund SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser SYKES behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar deras resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök www.sykes.com. Dina arbetsuppgifter Just nu söker vi dig som kan jobba 50% vilket i detta fall motsvarar halvdagar måndag-fredag. Som receptionist/kontorskoordinator kommer du att ansvara för att det är en trivsam miljö för både besökare och kollegor samt har ett trevligt bemötande gentemot alla parter då du är ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: • Ta emot besökare och se till att alla skrivs in besökssystemet • Se till att receptionen är representativ • Ansvara för löpande kontakt med fastighetsvärden samt externa leverantörer som städbolag och sophantering • Inköp och beställningar av bland annat kontorsmaterial och tilltugg vid eventuella möten • Arbeta med arbetsmiljöfrågor • Ansvara för posthantering samt leveranser och bud Din profil Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor. Du får gärna ha arbetat som receptionist sedan tidigare. Du är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du ska också ha goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du ordningsam, ansvarstagande och kommunikativ och älskar att ge bästa möjliga service. Du tar egna initiativ och är duktig på att strukturera och prioritera ditt arbete. Du tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter och du är prestigelös och ser dig själv som en nyckelperson som hjälper till med såväl stort som smått. B-körkort är ett krav. Tjänsten är start omgående så passa på att söka redan idag! Om oss Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar. För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.

Kontaktperson

Rebecca Wernersson

[email protected]

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning, upphör:2019-01-25
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Fast lön
Postadess
  • Region Göteborg
  • 41664 Anders Personsgatan 12
Besök hemsida