bokningsplanerare/administratörer till vårt servicekontor i Malmö

Antal platser:
Yrkesbenämning: Planeringskontorist
Publicerad: 2019-01-11
Sista ansökningsdag: 2019-02-01

Granngården är en del av Sveriges historia sedan 1880. Vi är födda på landet och är rotade i det svenska jordbrukssamhället. I över hundra år har vi varit en knutpunkt för svenska bönder. Genom vårt arv har vi en stor kunskap i frågor som rör odling, djur och natur. Vi vill med våra 112 butiker runt om i Sverige och med vår e-handel inspirera och underlätta för dig som vill leva ett Jordnära liv Granngården erbjuder rejäla produkter och tjänster, kloka råd och massor av inspiration. Vi är den kunniga och hjälpsamma grannen som vill underlätta för dig som vill leva ett Jordnära liv. Vårt huvudkontor är placerat i Malmö och vår distributionscentral finns i Jönköping. Granngården har cirka 800 anställda. Omsättningen är cirka 2 miljarder kronor per år. Vi har lyssnat på våra kunder och lanserat Grannhjälpen. En servicetjänst som Granngården erbjuder för att ge kund extra trygghet vid köp och ägande av maskiner. Genom Grannhjälpen kan du boka installation av robotgräsklippare och ytterligare tjänster som basservice och vinterförvaring och kompletta paketlösningar. Vi erbjuder även trädbeskärning eller service av trädgårdsmaskiner. Nu söker vi efter 5 stycken engagerade, stresståliga och positiva bokningsplanerare/administratörer till vårt servicekontor i Malmö. Är du jordnära och tycker om att ha många ”bollar i luften”? Då är du välkommen att skicka in din ansökan! Uppdraget inom Granngården:  Du kommer arbeta i ett glatt team som tar hand kundkontakten samt administration efter att kund har bokat en tjänst av Granngården AB. Som en del av vår servicegrupp på Granngården är dina främsta uppgifter att ha kundkontakt samt samordna kundbesök för våra tekniker. Detta gör du genom: ha daglig kontakt med våra kunder och butiker via telefon eller chatt. ha daglig kontakt med våra installatörer samt tekniker. planera ut uppdrag för våra installatörer som finns i hela Sverige. ha ansvar för att optimera våra installatörers veckoschema/kundbesök. ha ansvar för att kund får meddelande och information om bokade tider. Du ska tycka det är en självklarhet att ge förstklassig service, och du ska tycka att kundnöjdhet är ett av dom viktigaste målen. Kvalifikationer: Tidigare erfarenheter inom serviceyrket samt administrativa arbetsuppgifter är en stor fördel Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla, drivkraft, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för våra kunder är några av de egenskaper som vi värdesätter högt. Då din arbetsdag består av du sköter den administrativa delen via en PC så är IT kunskaper ett krav. Tjänsten och ansökan: Omfattning:  Säsongsanställning, heltid 100% Tid och tillträde: Mitten av Mars, till slutet av Juli 2019. Placeringsort: Malmö För mer information om tjänsten, kontakta teamledare Linnea Ekman via: [email protected] . Du är välkommen med din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar löpande med urvalsprocessen. Vi tar endast emot ansökningar via "Ansökningslänken" nedan. Sista ansökningsdag är 2019-02-01. För att få veta lite mer om hur det är att arbeta på Granngården gå in på nedan länk: https://www.granngarden.se/jobba-hos-oss

Kontaktperson

Jenny Johansson

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 3 - 6 månader
  • Vanlig anställning, upphör:2019-02-01
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Individuell lönesättning
Postadess
  • Region Malmö
  • 20041 Box 8115
Besök hemsida