BUTIKSCHEF TILL HÄSTENS I TÄBY CENTRUM

Antal platser:
Yrkesbenämning: Butiksansvarig
Publicerad: 2019-02-12
Sista ansökningsdag: 2019-03-31

Ryska Posten Bemanning söker för Hästens räkning en butikschef som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN Nu söker vi en butikschef till Hästens som vill vara en del av det nya teamet i Täby Centrum, Stockholm. Företag har funnits sedan 1852 och strävar efter att ge den mest vilsamma sömn för människor, som leder en högre livskvalitet. Som butikschef kommer du att driva försäljningen och teamet att överträffa uppsatta mål, sträva efter att ta hand och bygga långsiktiga relationer med kunder, ansvara för marknadsföringen och exponering av varor i butiken och hantera all administration såsom order, leverans och lager.I den här tjänsten förväntas det av dig att du spenderar minst 4 dagar varje månad på deras huvudkontor i Köping. Tjänsten passar dig som brinner för service och försäljning, älskar att nätverka och ser möjligheter i varje situation. Du har lång erfarenhet av Retail och brinner för att vara en aktiv och inspirerande chef. ARBETSUPPGIFTER Du kommer till exempel att: Leda arbetet i butiken Utveckla, coacha och motivera personal Ansvara för planering och schemaläggning Hitta nya affärsmöjligheter Ansvara för marknadsföringen, exponering och kampanjer Hantera ordar, leverans och lager VI SÖKER DIG SOM Har 5 års erfarenhet av Retail branschen Har minst 3 års erfarenhet av personalansvar Har erfarenhet av resultatansvar Har goda kunskaper inom Officepaketet Kan uttrycka sig väl på svenska och engelsk i både tal och skrift Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du strukturerad, prestigelös och har en positiv inställning. Du trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål och kan arbeta systematiskt. Vidare brinner du för att vara en drivande och inspirerade chef som kan coacha sina kollegor till att bli ett sammansvetsat team. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på[email protected]

Kontaktperson

Gabriela Montenegro

08 518 072 04 [email protected]

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning, upphör:2019-03-31
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Lön enligt överenskommelse
Postadess
  • Region Stockholm
  • 11528 Sandhamnsgatan 63