Sommarjobb med kundtjänst och administration

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2019-02-12
Sista ansökningsdag: 2019-03-12

Är du en engagerad, ansvarsfull och noggrann person som drivs av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och att ta nästa steg i karriären? Det här är ett konsultuppdrag för dig som är student och vill jobba extra vid sidan av dina studier. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare Letar du efter ditt nästa sommarjobb? Är du flexibel och kan arbeta vissa dagar under terminerna? Då kan detta vara tjänsten för dig! Just nu söker vi två studenter till en av våra största kunder, Coor Service Management. Du kommer att tillhöra ett av deras driftcenter och hantera och administrera inkomna ärenden via telefon. Arbetsuppgifterna består bland annat av att * Ta emot felanmälningar från kunder via mail och telefon * Skapa och registrera servicebegäran från kund * Bereda, planera, göra inköp för ärenden * Klarrapportering av lagda ärenden * Kontakt med servicetekniker * Skapa fakturor utifrån interna verksamhetssystem Vid behov utföra andra administrativa arbetsuppgifter Tjänsten är placerad i Kista och arbetstiderna är dagtid under vardagar. Uppdraget kommer att starta med en upplärning under två heldagar, så snart som möjligt. Du kommer sedan att få möjlighet att arbeta regelbundet (ca 1-4 dagar per månad) under vårterminen för att komma in bra i arbetet och stötta teamet. Under sommaren är du redo att jobba heltid. Schemat är ej klart i dag, men du ska kunna jobba heltid från mitten/slutet av juni och en bit in i augusti. Arbetet kommer att fortsätta löpande under hösten vid arbetstoppar och planeras i samråd med dig och ditt schema. Arbetsplatsen är belägen i Kista. Vem söker vi? Vi söker dig som studerar och har minst två år kvar på dina studier. Du är noggrann, kommunikativ samt har goda kunskaper i svenska, engelska samt Officepaketet, främst Excel och Word. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och kollegor, så det är viktigt att du har god social kompetens och en förmåga att knyta kontakter såväl internt som externt. Du är flexibel och van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, du kan prioritera och lösa problem som uppstår. Vi ser gärna att du arbetat med liknande uppgifter tidigare. Passar detta in på dig? Hur söker jag tjänsten? Urval och presentationen till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Helena Sördin via [email protected] Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Kontaktperson

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning, upphör:2019-03-12
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Not Specified
Postadess
  • Region 0180
  • 10262 10262