Medarbetare sökes till vår tullavdelning i Norrköping!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Tulldeklarant
Publicerad: 2019-02-12
Sista ansökningsdag: 2019-03-31

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics har genom många, långa och täta samarbeten med marknadsledande kunder specialkompetens inom flera segment. För fortsatt utveckling arbetar vi aktivt inom nätverk, samarbetar med forskning och branschorganisationer för att ytterligare stärka oss och våra kunder. - En av de största oberoende logistikpartnerna i Norden - Erbjuder ett brett serviceerbjudande inom lagerhantering, logistik, supply- chain management, transportupphandling, bemanning och konsultering - Förfogar över 175,000 m2 lagerutrymme i de egna logistikcentren i Jönköping, Borås, Kopstad och Nykvarn Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder ett självständigt och utmanande jobb i ett företag på väg framåt där du kommer att leverera den tullhantering som krävs för våra kunder. Arbetet innebär att du kommer att utfärda såväl import- som exportdeklarationer i både Sverige och Norge för våra kunder men även ha en löpande kontakt med berörda myndigheter Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i en trivsam miljö med god laganda, där vi strävar efter att ta lika väl hand om våra medarbetare som våra kunder. Du är serviceinriktad, strukturerad och initiativrik samt är van vid att arbeta i ett högt tempo. För att lyckas i den här rollen är du en person med god datorvana, har arbetat som administratör samtidigt som du är drivande, tar eget ansvar och är en lagspelare. Då kommunikationen med våra kunder sker på både svenska och engelska ser vi att du är kommunikativ och hanterar dessa språk såväl i tal som i skrift. Din profil - God administratör - Eget driv och vilja att lära sig - God kommunikatör (Engelska samt Svenska i tal och skrift) - Serviceminded - Vana av Microsoft Office (främst Excel & Outlook) Tjänsten omfattar heltid och löper över sommaren och skall tillsättas omgående. Möjlighet till förlängning finns!

Kontaktperson

Miad Hassoun

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning, upphör:2019-03-31
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Fast lön
Postadess
  • Region Bromma
  • 16751 Gustavslundsvägen 137